4 Kasım 2016 Cuma

MAYBELLINE AFFINITONE CONCEALER

Ayy iyi akşamlarrr Nasılsınız? 

Ben çok iyi değilim malesef aşırı aşırı yoğun bir hafta geçirdim ve geçirmeye de devam ediyorum💁🏻 Bu kadar koşuşturmacanın arasında buraya bir şeyler yazmak o kadar iyi geliyor ki ☺ Çok kişi değiliz belki ama okuyanlara da iyi geliyordur umarım 🐣 Şimdi gelelim ürüne..




 Maybelline markasına ait Affinitone Concealer bendeki numarası 02 Natural. İndirim zamanı testerın yapısını beğendiğim için almıştım sanki hiç kapatıcım yokmuş gibi🙈



Fotoğraftada gördüğünüz gibi göz altlarınızı gerçekten sağlıklı gösterecek bir aydınlık veriyor.Bence en güzel özelliği kesinlikle bu ne çok ışıltılı ne de kalıp gibi durmuyor.



Ruj başlığına benzeyen aplikatörü likit ürünün sürümünü kolaylaştırıyor.Yapısı oldukça hafif ve bu tarz küçük süngerlerle uygulandığında oldukça iyi sonuç veriyor.Fakat malesef çizgilere dolma yapıyor yine de internette okuduğum yorumlardaki gibi aşırı derecede çizgilerimi belirginleştirdiğini gözlemlemedim😑Benim gözaltlarımda morluk yok yapısı da damarlı değil günlük kullanımda pek bi kapatma işlemine gerek duymuyorum o yüzden kapatıcılığı benim için yeterli ama daha yüksek bir kapatıcılık isteyenleri hayal kırıklığına uğratabilir😬Bir daha alırmıyım bence almam ama bitirene kadar kullanırım vazgeçilmez bir ürünüm değil ama denemeye değerdi🍭Ben indirimden 16 tl gibi bir fiyata almıştım normal fiyatı ise 26 tl.Aranızda kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum kızlar ☺💕

-Sıla

12 yorum:

  1. son yazıma bir baksanaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Deep blogunda sizden bahsetmiş, sayesinde sizi de tanımış oldum... Güle güle kullanın ... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiiz 🌱 size de kucak dolusu sevgiler

      Sil
  3. Deep sayesinde koştum geldim bende. sizi de beklerimm şimdilik hoşçaklın tekrar gelicem zatenn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin ne guzel geldiin biz de gelelim 😊💚🌱

      Sil
    2. Hosgeldin ne guzel geldiin biz de gelelim 😊💚🌱

      Sil
  4. izleyici gadgeti nerde arkadaşlar nasıl üye olacaklar ki yaaa :)

    YanıtlaSil
  5. E yeni yazı yok mu? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okul yoğunluğunu bahane edip yazıları aksatanlar utansın en yakın zamanda diyerek kendime kapsamlı bir ayar vereyim 😊😏😁

      Sil
    2. Okul yoğunluğunu bahane edip yazıları aksatanlar utansın en yakın zamanda diyerek kendime kapsamlı bir ayar vereyim 😊😏😁

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil