11 Aralık 2016 Pazar

NOTE LONG WEARING LIPGLOSS

İyakşamlarr!!

 Kıpır kıpır içim. Ya sizin? Geceleri şenleniyor yine sanki buralar. Ya da ben artık tam bir gece kuşuna döndüğüm için gündüzki eğlenceyi kaçırıyorum. Olsun. Gülüşlerinizden bana biraz ayırırsınız bence akşam için. Hani gündüz gelen misafire yapılanlardan evin gerikalanına ayırmak gibi. Bilirsiniz. Anneler böyledir. 

Şimdii, gündüzden kalan kekleri ılık sütüm eşliğinde yerken size bu sıralar severek kullandığım bir ruju paylaşacağım. Note markasının Long Wearing Lipgloss'larından 19 numarası.




 Rengi dudağa çok yakışan bir kahve tonunda. Kiremit kahve değil. Daha çok morumsu bir kahve. Kış aylarında mat rujlarıma kısa süreli aşık özleten vedalar yapmam gerektiğinden bu tip dudağı kurutmayan nemli tutan ürünlere yöneldim. Bu ürünü de rengine vurulup almaya karar verdim ve sonrasında çok memnun kaldım.


Açıkçası gloss tecrübem fazla yoktur. Dudağımı yapış yapış hissettireceklerini düşünüp pek yanaşmamıştım. Ama o iş hiç öyle değilmiş. İlk sürüş esnasında yapışkan bir yapısı var ama sürdükten kısa bir süre sonra bu normal hatta beni memnun eden bir ıslaklığa dönüyor. Hatta biraz daha uzun bir zaman sonra dudak tarafından bi ölçüde emilip kendini daha az hissettiriyor ve daha doğal bir duruş kazanıyor.



 Verdiği hafif renk benim için yeterli. Kalıcılığı ise tabi ki mat rujlar kadar fazla değil. Ama kendiliğinden havaya karışan cinsten de değil. O da kıvamında. Her şey kıvamında bir gloss. Kulak memesi kıvamında. Rengi de kakaolu kurabiye rengi. (Ve bu kız biraz obur galiba. Yeryüzünde başka benzetecek şey yokmuş gibi sürekli gıda ve türevlerini tercih ediyor. Olsun. Gün içinde glossunu tazelemeyi pek sevmiş belli. Bir şeyler yesin ki bahanesi olsun.) Şimdi sanki sizin iç sesinizmiş gibi kendime veda edeyim. Görüşmek üzere kurabiye renkli glosslu obur kız. Tekrar buralarda buluşuruz. Kendine çok iyi bak.



Obur kız Büşre;
-Bütün iyilikli düşünceleriniz dönsün dolaşsın yine sizi bulsun. Güzel günler görelim. Bunun için dua edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder