5 Şubat 2017 Pazar

FLORMAR COMPACT PUDRA










Merhabalar!
Sevgili okuyucular. Herkesler. Hepinize merhaba!
Uzun zaman oldu yazmayalı ve bu beyaz sayfayı özlediğimi şimdi fark ediyorum. O yüzden hemencecik başlayayım.
~~~~~~~~
Yağlı cilt kontrol altında tutmanın en zor olduğu cilt tipi olabilir bence. Gün içinde hiç olmayacak yerlerde parıl parıl patlamasıyla ünlü bu cilt tipine maalesef ben de sahibim. Ve bu yuzden yıllarca bu durumla başa çıkmaya gayret ettim ve az çok kendi yöntemlerimle halledebiliyorum. Tabi bunu yaparken en önemli yardımcılarım pudralar oluyor. Daha önce çeşitli markalardan farklı yapılarda pudralar denedim. Ve en sevdiklerimden birisi flormarın bi compakt pudrası oldu. 


Çok çok ince taneciklere sahip bir pudra olduğundan yüzümde topak topak veya kabuk kabuk durmadı. Pudra kullanımda karşılaşılabilecek en kötü durumlardan bir tanesi bu bence. O cakey görüntüden hiçbirimiz hoşlanmayız. Fakat bu pudra dediğim gibi öyle bir görüntü bırakmadı yüzümde. Toz halinde kadife parçacıkları sürer gibi hissediyorum ve yüzüm gerçekten kadife gibi oluyor. Ayrıca fondotenimin üstüne uyguladığımda kapatıcılığını sağlamlaştırıyor. Bazı pudraların özellikle transparan olanların yaptığı gibi yüzümü grileştirmiyor. Sarı alttonlu bir pudra ve bu sayede örtücü olabiliyor.


 Bunların dışında kokusunu çok seviyorum. Krem gibi kokuyor çok temiz bir kokusu var. Ambalajını da pratik buluyorum. Hemen hemen her gün makyaj çantama atıp yanıma alıyorum. Eğer cildiniz veya t bölgeniz yağlıysa matlaştırıcı ve hafif renk dengeleyici bir pudra arıyorsanız bu ürüne bakmanızı tavsiye ederim. Umarım siz de memnun kalırsınız. Sanırım hepsi bu kadardı. Eksik bıraktığım bir yer varsa sorularınızı sorabilirsiniz. Veya siz de deneyimlerinizi benimle paylaşabilirsiniz. Beraber gevezelik ederiz. Okuduğunuz ve bloğumuza misafir olduğunuz için teşekkür ederiz. Kendinize çok iyi bakın. Hoşçakalın💜

-Büşre.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder