29 Ekim 2016 Cumartesi

GOLDEN ROSE MAT KALEM RUJLAR




Selam herkes!
Umarım güzel bir gün geçirmişsinizdir. Şimdi evlerimizde koltuğa yayılıp rahatlama zamanı. Birazcik tembellik etmek bizim de hakkımız diye düşünüyor ve bu minik blog yazısını yavaşça buraya bırakıyorum.



Sizlere Golden Rose markasının bu sene çıkardığı mat kalem rujlardan bahsedeceğim. Ben bu tombik kalemleri günlük olarak severek kullanıyorum. Sürümünün kolay olması ve ortanın üstü kalıcılığı benim için yeterli. Zaten bu iki özelliğe sahip bir ruju beğenmemek için bir sebebim olamazdı herhalde. Bir de fiyatlarının 8 tl olması gibi bir durum söz konusu. Şimdi bu rujları sevmesin de taşa mı dönsün bu kız?😻


 



Bendeki renkleri 10 ve 19 numaraya sahip pembe tonlu renkler. Daha önce yine Golden Rose markasinin mat velvet serisinden 16 numaralı rujunu kullanmış ve memnun kalmıştım. Yapıları o rujlara çok benziyor. Her mat ruj da olduğu gibi bu rujlar da biraz olsun kurutuyor fakat kullandığım mat rujlar içerisinde minimum kurutma etkisine sahip rujlardan bir tanesi diyebilirim. Altına çok ıslak yapıda olmayan bir dudak balmıyla kullanırsanız bu problemi çözebilirsiniz diye düşünüyorum. Islak yapıda olan, nem verme işini abartan balmların üstüne ruj sürmek hele bi de mat ruj sürmek eziyet kızlar. Ruj rengini versin diye sekiz tur dönersiniz dudağınızı sonra. Demedi demeyin. Sizleri seviyorum. Şimdilik hoşçakalın. Güpgüzel rüyalar görüp yepyeni bir hayata uyanacağınız bir akşam olsun bu akşam. Bunların rujlarla ne alakası var diyebilirsiniz. Haklısınız. Yine de ara sıra birbirimizin hayal çemberine güzel şeyler fısıldamak fena olmaz sanki.💫

-Büşre

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder