30 Ekim 2016 Pazar

RİVAL DE LOOP YOUNG - XXL ROSE FAR PALETİ

Selamlar!

Bir türlü başına oturup sizlere anlatamadığım bir ürünle geldim bugün. Bakalım başladığım gibi sonunu getirebilecek miyim. Zorla güzellik olmuyor anacım. Anlaşamıyoruz biz bu paletle. Size hep sevdiğim şeylerden bahsetmemem gerektiğini bildiğimden gururumu koltuğumun altına sıkıştırıp küsülü olduğum bu paleti size anlatacağım.


Öncelikle bu paleti beğenenlerin çok olduğunu biliyorum hatta olumsuz bir yorumla karşılaşmadım diyebilirim. Ben de tabi şaka bir yana nefret etmedim ama onlar kadar da sevmedim. Sebebi veya sebepleri de şöyle ; palet belli ki urban decay naked 3 paletine benzetilerek tasarlanmış. Hatta birçok kişi bu yüzden bu paleti muadil göstermiş. Evet renkler çok çok benzer fakat bunun dışında muadil olabilecek bir özelliği yok paletin. Farların özellikle mat olanların homojen dağılmaması (swatchlarında da görebilirsiniz), ışıltılı olanların ise simlerinin normalden biraz daha büyük olması paleti benim için kullanışsız kılıyor.


Bunun dışında pigmentasyonları çok kötü sayılmaz ama kötü. Kalıcılık konusunda da problem yaşayabilirsiniz zira kalmıyor.



Yine de dediğim gibi çok çok berbat bir palet değil. Makyaja yeni başlayanlar veya gözlerine günlük olarak hafif ışıltılı bir renk katmak isteyenler için uygun fiyatlı bir kaçamak olabilir. Çok sık günlük makyajında far kullanan birisi olmadığım için paleti elime pek almıyorum. Sadece mat kahve rengiyle kaşlarımı dolduruyorum ve bu konuda rengin çok işime yaradığını söyleyebilirim. Bir de en baştaki ışıltılı beyaz rengi eğer açık ten rengine sahipseniz aydınlatıcı olarak kullanmayı deneyebilirsiniz.


 İki yaşındaki erkek kardeşim büyük bir haylazlık yapıp arabalarının üzerlerini bu farlarla boyamaya çalışırken şahsıma yakalandı. Onun tecrübelerinden faydalanmak isterseniz ona sorularınız olursa kendisine iletebilirim. Büyük bir yaramazlıkla cevaplayacaktır. Ve onu özledim. Kardeşerinizi çok sevin. Kardeşiniz yoksa onların yerine koyduğunuz ve o boşluğu çok güzel bir biçimde dolduran diğer kardeşlerinizi sevin. Bunu bir kamu spotuna dönüştürmeden küçük adamımla arabacılık oynamak üzere aranızdan ayrılıyorum. Şimşek Mcqueen için vereceğim çetin bir savaş var. Kendinize iyi bakın. Sonraki yazılarda görüşmek üzere. Hoşçakalın.

-Büşre








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder