25 Ekim 2016 Salı

İKİ FARKLI PEELING

Merhabalar!
Hadi bugün biraz bakım ürünlerinden söz edelim. Peeling konuşalım. Makyajın özellikle fondotenin yüzde güzel ve pürüzsüz durması için olmazsa olmaz bir şey var o da peeling. Açıkçası bakım olayını kendimde tam oturtabilmiş değilim. Maskeler nemlendiriciler vs vs tembelliğim sebebiyle duzenli kullanıma geçiremediğim şeyler. Fakat yaklaşık 3 senedir düzenli olarak banyo sırasında veya banyo sonrasında kullandığım ve faydasını çokça gördüğüm 2 adet peelingim var. Size kısaca bunlardan bahsetmek istiyorum




1. DIADERMINE ARINDIRICI PEELING

Benim diadermine markasına ait kullandığım ilk ürünü bu peelingti. Daha sonra yüz temizleme jellerini deneme fırsatı bulmustum fakat onları bu peeling kadar sevmedim. Bahsettiğim peeling içinde beyaz çay ve ginseng özü bulunan bir peeling. İçindeki deniz kumu tanecikleriyle yüzü hafifçe ölü deriden arındırması ve bunu yaparken de cildi tahriş etmemesi benim en sevdiğim özelliği oldu. Kuru ciltler biraz kurutma sorunuyla karşılaşabilir. Fakat sonrasında nemlendirici sürerek bu sorunu giderebilirler. Onun dışında hassas ciltlilerin bile cok bastırmadan uyguladıkları takdirde seveceklerini düşünüyorum.


2. YVES ROCHER KAYISILI PEELING

Bu mini mini minicik peeling benim bir çok kişiden duyduğum ve herkesin memnun kaldığı bir peelingti. Ben de güzel yorumlara güvenip denedim ve o günden beri bittikçe tekrar alıyorum. İçinde cok küçük boyutlu olmayan ama yüzü rahatsız da etmeyen sert tanecikler var. Bunlarin kayısı çekirdeği olduğunu tahmin etmek zor olmaz herhalde 😁 Bu peelingi sevmemin sebebi yıkadıktan sonra cildde bıraktığı nem hissi. Asla yüzü kurutmuyor. Ama yağlı da hissettirmiyor. Genelde nem vaadinde bulunan cilt ürünleri bende ağırlık yapar ve sanki yuzumu yıkamamışım gibi hissettirir. Fakat bu ürün öyle degil. Verdiği nem cildimde kendinden varmış gibi bir his bırakıyor. Bunu çok sevdim. Ve tıpkı diğer bahsettiğim peeling gibi cildi tahriş etmiyor. Boyutunun çok küçük olduğuna bakmayın. Küçük bir miktar bütün yüzünüze yetebildiği için hemen bitmiyor.

Benim sevdiğim ve kullandığım 2 peeling bunlardı. Siz de kendi kullandığınız ve memnun kaldığınız ürünleri benimle paylaşırsanız deneyimlemeyi çok isterim. Kendinize çok iyi bakın. Hoşçakalın


-Büşre

4 yorum:

  1. Merhabalar sizi takibe aldım:) benim bloguma da bekliyorum:)

    https://makyajderyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler😊 ziyaret edelim biz de blogunuzu o zaman 😁

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil