31 Ekim 2016 Pazartesi

MAYBELLINE COLOR SENSATIONAL 755 TOASTED BROWN

Merhabalar 💫

Umarım herkes iyidir. Sağlam bir pazartesi atlattım kendi adıma. Şimdi sizlerle güzel şeylerden bahsedip gevezelik edebilirim. Maybelline markasının color sensational ruj serisinden bu çok sevdiğim ruju paylaşmak istedim sizlerle. Bu rujları birçok kişiden duydum. Genel manada beğenilen bir ürün olduğunu gördüm ve sonrasında denemek istedim. Serinin bu kadar bilinmesinin en önemli nedeni kesinlikle renk seçeneğinin çok fazla olması. Çılgınlarca renk üretmişler. Ararsanız istediğiniz her tonu bulabilirsiniz diye düşünüyorum. Benim seçtiğim renk 755 numaralı Toasted Brown rengi. Kahve tonlarında rujları kendime yakıştırıyor, bu yüzden daha çok tercih ediyorum. İçinde hafif pembelik olan bu renk de o sevdiğim kahve tonlarının arasına girebildi.

             

Rujların yapısına gelecek olursak. Mat yapıda değiller. Parlak bitişliler fakat asla simli değiller. Dudağınıza yerinde bir nem verip kurumasını engelliyor. Fakat çok kalıcı olduğu söylenemez. Bir şeyler yeyip içtiğinizde silinecektir. Gün içinde birkaç kez tazelemeniz gerekebilir.


Rujların akrilik kapakları ve metalik gri gövdelerinin de sade ve estetik olduğunu söylemek yanlış olmaz herhalde. Kokuları ise apayrı bir konu. Çok sevimli kokuyorlar. Başka türlü tamımlayamadım. Tatlı ama şekerli olmayan hoş bir koku. Koku konusunda çok çok hassas değilseniz rahatsız olacağınızı düşünmüyorum. Umarım siz de dener ve benim kadar seversiniz. Deneyimlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın lütfen. Sonralarda yine gelmek üzere simdilik gidiyorum buralardan. Tekrar görüşmek üzere. Kendinize çok çok iyi bakın.

-Büşre

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder