29 Ekim 2016 Cumartesi

KOLAY HİNT KINASI

Yenidenn merhabalarr kızlarr 👻

Evet 6 tlye hint kınamızı evde canımız istediğinde kendimiz yapıyoruz 🙈 Kınayı biz yapmıyoruz tabiki ama en azından istediğimiz yere istediğimiz zaman evden çıkmadan üstelik küçük bir masrafla yapabiliyoruz 🌺Annemin girdiğimiz boncukçuda kasa kenarındaki kınaları tesadüfen farketmesiyle kınamın bir tüpünü sadece 5 tlye aldım ve 1 tlye de resimdeki gördüğünüz A4 boyutundaki yağlı kağıt üstünde bir çok farklı desenin olduğu stickerlardan 2 tane aldım.



İnstagram sayfalarında çokca hint kınası sayfalarını görüyoruz benim aldığım kına orda gördüğümüz konik tüplerden farklı ve genelde o kınaların tüplerinin fiyatları 25tlden başlıyor.Stickerların kağıdını ya da tanesini ise 5 tlye satıyorlar.Kınaları bilemem ama aynı desenleri kesinlikle çok daha pahalıya satıyorlar 🙄
Ama kalıcılığı kesinlikle fiyatına göre çok çok yüksek💁🏻Genelde pazar gecesi yapıyorum ve erken kurusun diye saç kurutma makinesiyle iyice kurutuyorum ki bir yere bulaşmasın diye sonra o gece hiç yıkamadan yatıyorum. Ertesi sabah yüzümü yıkarken ellerimi de yıkıyorum ve birazcık rengi akıyor ama o aktığı rengi yaklaşık 2-3 gün güzel bir şekilde elimde kalıyor.




Gören arkadaşlarımın çok dikkatini çekiyor nerdeyse haftada bir yaptığım için 'Sıla bunu nasıl yapıyorsun? Zor olmuyor mu?' gibi sorularla karşılaşıyorum desenleri benim yaptığımı düşünüyorlar halbuki yapıştırıp üstündeki boşlukları kınayla doldurup 5 dakika kadar bekletip stickerı dikkatli bir şekilde kaldırıyorum sadece😊
Ankarada olanlar için kınayı aldığım yeri tarif edebilirim ama bu kınayı başka nerden bulabileceğinizi bilmiyorum 😬 Belki daha farklı fiyatlara bulduğunuz kınalarla siz de yapabilirsiniz💕Haftaya siyah rengiyle de bir deneme yapıp sizlerle paylaşacağım🤗

Sevgiler💕






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder