22 Ekim 2016 Cumartesi

NOTE BB KREM

Merhabalar hanımlar

Bugün size nerdeyse her gün kullandığım ten ürünümü göstermek istiyorum.Öncelikle renk olarak 3 seçeneğimiz var ben çok koyu tenli olduğum için deneyerek 03 numarasını tercih ettim.Kendim çok beğendim için anneme de 01 numarasını aldık.03 numara pembe alt tonlu ve ilk sürüldüğünde koyu duran ama gittikçe yüzünüze oturan bi renk,01 ise daha sarı alt tonlu.Kalıcılık olarak kesinlikle kullandığım en iyi bb krem , sabah sürüyorum ve mat bir pudrayla sabitlediğim zaman akşama kadar iyi bir sonuç elde ediyorum.




Sabahları acelem varsa ki genelde hep acelem oluyor 😁elimle sürmeyi tercih ediyorum nemlendirici krem gibi kolay dağılan bir yapıya sahip.Kapatıcılık ortanın üstünde yüzümdeki lekeleri ve renk eşitsizliklerini gerçekten çok iyi kapatıyor.Bitişi ise ne mat ne parlak çok ortada yüze bir ışıltı veriyor ve daha canlı gösteriyor.Sadece iki tane beğenmediğim yönü var.Birincisi yağlı bir cilde sahibim ve gün içinde t bölgemde parlamalar meydana geliyor fakat ben bunu her bb kremde ve fondötende yaşadığım için bir eksiklik olarak görmüyorum mat bir pudra ve iki fırça hareketiyle bu sorunu çözüyorum.İkincisi ise diğer ten ürünlerine göre ele ve kıyafate fazla bulaştığını düşünüyorum aslında sürdüğüm yere hemen tutunan ve tüm gün yüzümde duran bir yapısı var ama sürdüğüm zaman ellerimi ve kıyafetlerimi uzak tutmaya çalışıyorum belki bir makyaj sabitleme ürünü bunu çözer ama henüz denemeye fırsatım olmadı.İndirimsiz fiyatı 22 tl civarıydı ama ben indirimden 16 tlye aldım kesinlikle iki fiyatı da hakettiğini düşünüyorum. Sevgiler 💕
-Sıla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder