2 Ekim 2016 Pazar

OKULUN İLK GÜNÜ / 2


Kara sevda kara sevda dedikleri daha ne olabilir ki? Malumunuz bu ara çok duyar olduk bu şarkıyı 😄 Dolayısıyla benim okulun ilk günü kombinime bu griler siyahlar olarak yansıdı. E biraz matem havası da yok değil ne kadar arkadaşlarını seven birisi olsam da okuldan malesef pek haz etmiyorum ☺


Aslında pek benim tarzımı yansıtmasa da arada bir böyle farklılıklar yapmak bana iyi geliyor niyeyse bu sene okulun ilk günü bi farklı olmak istedim.



Hem spor hem de deri ceket ve güneş gözlüğüyle pek bi havalı oldu sanki😎



 Fakat saçlarımda kendimi tutamayıp yine bir yerlerden pırıltılı ve süslü bişeyler gösterdim 😋 Bir gün önceden balık sırtı ördüğüm saçlarımı gündüz açıp tepeden bir topuz yaptım ve bunu altın rengi saç bandıyla tamamladım. Umarım beğenmişsinizdir yazımı okuduğunuz için teşekkürler.

Sıla

1 yorum: